Ga naar inhoud
  • 0

probleem bij openen nieuw venster


dave.vanderveke

Vraag

Ik heb in fm 8 adv een probleem met het openen van een nieuw venster.

Ik ben dus in een lay-out... en daar is een knopje...als ik erop klik opent er een nieuwe lay-out in een nieuw venster...

 

Dit alles werkt... ook de afmetingen van het nieuwe venster gaat perfect.

 

Het probleem is dat het oude venster... steeds kleiner wordt.. dus niet maximaal blijft zoals het eerst wel was , voordat ik op de knop druk...

 

De bedoeling is om verder te werken in het oude venster (wat steeds kleiner wordt)... het nieuwe venster moet enkel enkele data tonen..

 

Als hij/zij deze data heeft gezien kan het nieuwe venster gesloten worden en verder gewerkt worden in het oude venster...wat dus verkleind is..

dit zou eigenlijk groot moeten blijven

 

kan iemand me hiermee helpen ? thx

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als hij/zij deze data heeft gezien kan het nieuwe venster gesloten worden en verder gewerkt worden in het oude venster...wat dus verkleind is..

dit zou eigenlijk groot moeten blijven

 

Bij het sluiten zorg je ervoor dat niet alleen het nieuwe venster wordt gesloten, maar ook dat de layout van het vorige venster wordt gemaximaliseerd. Dit proces moet je dus wel scripten. Dan loopt het perfect. Niet te voorkomen is dat het data venster het onderliggende venster tijdelijk verkleind, maar zodra je het datavenster wegklikt vergroot het onderliggende venster zich.

 

Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...