jw Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Wie kan mij helpen? Ik stuur een portaal aan met een multi-key. Daarbij zou ik graag de regels in de portaal zien in de volgorde van de multi-key. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 sorteer je multiline-key alfabetisch bvb, en sorteer je gerelateerde records (=relatie sorteren) ook alfabetisch ... Quote Link to comment
0 AvD Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Ik vrees dat die "bvb" er teveel aan zal zijn en dat poster iets anders wil dan alfabetisch... Quote Link to comment
0 jw Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 ja, AcD inderdaad, het idee is dat je een aantal artikelnummers in een multikey zet, en dat het portaal zich dan toont in de volgorde dat de artikelnrs in het multi key veld staan. Het enige dat ik kan bedenken is om even de records of een deel ervan te kopieren naar een hulp-tabel, maar dan moet de gebruiker steeds op een knopje drukken. Quote Link to comment
0 AvD Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Dan blijft alleen de flauwe truuk van het getalveldje dat je vult met de gewenste waarde. Je sorteert daarop en klaar is kees. (Sierlijke buiging en zwaai met verenhoed) Klap! Klap! Klap! Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Als je multikey een global is, kan het volgende je op weg helpen ... Koen sorteervolgorde.fp7 Quote Link to comment
Question
jw
Wie kan mij helpen?
Ik stuur een portaal aan met een multi-key.
Daarbij zou ik graag de regels in de portaal zien in de volgorde van de multi-key.
5 answers to this question
Recommended Posts