eldeka Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att. Weet iemand wat ik hier weer niet door heb? Brief.zip Quote
0 burggraaf Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att.Weet iemand wat ik hier weer niet door heb? Functionaliteit wordt (helaas) niet ondersteund met de runtimes... Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Het is een licentie-geschil tussen Filemaker en Adobe, vandaar het ontbreken van de functionaliteit in de vrij te distribueren runtimes. Quote
0 eldeka Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Geplaatst: 25 februari 2006 OK - bedankt beiden voor de voor de hand liggende uitleg. Als ik het goed heb zit er trouwens in elke runtimemap een lange toelichting hieromtrent precies in een pdf-formaat. shame on me! Quote
0 Koen Van Hulle Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Zie ook: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2894 Koen Quote
Vraag
eldeka
Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att.
Weet iemand wat ik hier weer niet door heb?
Brief.zip
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.