eldeka Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att. Weet iemand wat ik hier weer niet door heb? Brief.zip Quote Link to comment
0 burggraaf Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att.Weet iemand wat ik hier weer niet door heb? Functionaliteit wordt (helaas) niet ondersteund met de runtimes... Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Het is een licentie-geschil tussen Filemaker en Adobe, vandaar het ontbreken van de functionaliteit in de vrij te distribueren runtimes. Quote Link to comment
0 eldeka Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 OK - bedankt beiden voor de voor de hand liggende uitleg. Als ik het goed heb zit er trouwens in elke runtimemap een lange toelichting hieromtrent precies in een pdf-formaat. shame on me! Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 Zie ook: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2894 Koen Quote Link to comment
Question
eldeka
Ik wil (zie att.) eenvoudig een PDF-file aanmaken en versturen. Dit is geen enkel probleem. Maar maak ik van mijn file een runtime-versie dan wordt het PDF-file NIET aangemaakt. De e-mail vertrekt wel maar zonder att.
Weet iemand wat ik hier weer niet door heb?
Brief.zip
4 answers to this question
Recommended Posts