De Foemper Posted January 8, 2003 Posted January 8, 2003 Ik werk met FM6.0v3 op Mac OS X.2.2 Telkens ik een file open en begin te layouten, staan de Object grids op, die ik dan moet afzetten met command-Y. Is er geen manier om die standaard af te zetten, zo dat ze afstaan als ik de file open? 't Zijn van die kleine dingen... De Foemper Quote
0 Peter Wagemans Posted January 8, 2003 Posted January 8, 2003 Sluiten op de FileMaker Server. Openen met een lokale FileMaker, of even via file sharing er naar toe en openen. Object grids afzetten. Bestand sluiten. FileMaker Server het bestand terug doen openen. Presto. Zelfde techniek geldt voor: - globals - venster afmetingen - "view size" en andere attributen in layout mode - web companion vlag en andere sharing check boxes (aankruisvakjes voor de puristen) - gevonden set records - ... nog vanalles waar ik niet direct op kan komen Quote
0 AvD Posted January 9, 2003 Posted January 9, 2003 Peter heeft het geheim van de Nationale Loterij doorgrond: Object grids afzetten. Bestand sluiten. FileMaker Server het bestand terug doen openen. Presto. Alleen, ik snap niet hoe je aan die Presto's komt. Als ik Object grids afzet, krijg ik een Lotto-formulier. PS Sorry voor de warhoofdigheid. Net terug van een Alpengebied waar ze voor het eerst in 30 jaar zonder sneeuw zaten. Quote
0 De Foemper Posted January 9, 2003 Author Posted January 9, 2003 Dank u Peter, ik ga dat Subito doen! De Foemper Quote
0 Peter Wagemans Posted January 11, 2003 Posted January 11, 2003 Om te winnen, moet je in je haar krabben, misschien helpt dat, André. Kans natuurlijk dat het sneeuwt in de Alpen. Quote
Question
De Foemper
Ik werk met FM6.0v3 op Mac OS X.2.2
Telkens ik een file open en begin te layouten, staan de Object grids op, die ik dan moet afzetten met command-Y. Is er geen manier om die standaard af te zetten, zo dat ze afstaan als ik de file open?
't Zijn van die kleine dingen...
De Foemper
4 answers to this question
Recommended Posts