Ga naar inhoud
  • 0

Crashes 8v2


Jeroen Aarts

Vraag

Geplaatst:

Dag iedereen,

 

We hebben in op verschillende plaatsen na de installatie van 8v2 (zowel server als client) problemen met corrupte databases. Het beheer van indexen in v2 is blijkbaar compleet in de soep gelopen.

 

Voor 1 project overwegen we een rollback naar v1. Is het een optie om enkel de Server te 'downgraden' naar v1 en het (grote aantal) clients in v2 te houden?

 

De FileMaker KB geeft hierover geen duidelijkheid. Er bestaan wel issues met v2 server en v1 clients.

 

Enige ervaring? Suggesties?

 

Jeroen

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst:

Jeroen, ik had ook nogal wat problemen bij een klant met die indexen, na de upgrade naar v2, maar heb de indexen kunnne repareren door de bij de probleemvelden de index helemaal af te zetten, en daarna terug op te zetten. Sindsdien werkt alles prima (nu zo'n tweetal maanden), 14 dagelijkse gebruikers met alles bijeen zo'n 300 tabellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...