Jump to content
  • 0

Crashes 8v2


Jeroen Aarts

Question

Dag iedereen,

 

We hebben in op verschillende plaatsen na de installatie van 8v2 (zowel server als client) problemen met corrupte databases. Het beheer van indexen in v2 is blijkbaar compleet in de soep gelopen.

 

Voor 1 project overwegen we een rollback naar v1. Is het een optie om enkel de Server te 'downgraden' naar v1 en het (grote aantal) clients in v2 te houden?

 

De FileMaker KB geeft hierover geen duidelijkheid. Er bestaan wel issues met v2 server en v1 clients.

 

Enige ervaring? Suggesties?

 

Jeroen

Link to comment

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jeroen, ik had ook nogal wat problemen bij een klant met die indexen, na de upgrade naar v2, maar heb de indexen kunnne repareren door de bij de probleemvelden de index helemaal af te zetten, en daarna terug op te zetten. Sindsdien werkt alles prima (nu zo'n tweetal maanden), 14 dagelijkse gebruikers met alles bijeen zo'n 300 tabellen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...