Jerry Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Hoi, ik had al een paar keer over het "zipp script" gelezen en heb het nu gedownload. Er zit een voorbeeldje bij maar helaas, ksnaptnie. Kan iemand mij uitleggen wat dit precies doet en hoe ik dit moet gebruiken? Thanks is groot Quote
Jerry Posted May 5, 2006 Author Posted May 5, 2006 Ik zie de plugin niet in voorkeuren/plug-ins... Quote
JeanWM Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Je moet de plug-in in de Extentions folder van je Filemaker zetten . Quote
Jerry Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 Mooi, dat is gelukt. Kan je me ook kort vertellen wat dit doet en hoe ik FM dit moet laten doen? Quote
Rony Rabijns Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Echt, je zal toch dat voorbeeld en de "lees mij" moeten doornemen. Die plugin is zo eenvoudig qua gebruik dat het absoluut geen probleem mag zijn om ze te doorgronden. Quote
Jerry Posted May 8, 2006 Author Posted May 8, 2006 Hoi, Ik begin me zo onderhand een beetje te generen want nog snap ik het niet. Ik heb de test van het zippscript gezien en de readme helemaal gelezen(was in het engels dus met woordenboek). Ik snap nu wat het zippscript voor me kan doen maar niet hoe ik FM dit kan laten doen. Als ik een nieuw script maak zie ik nergens in de scriptstappen zippscript of iets dergelijks staan. Vergeef me mijn onwetendheid, ik ben een serieuze newbee! Kan iemand mij in een kort stappenplannetje hierdoorheen loodsen? Thanks! Quote
Rony Rabijns Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Kijk eens tussen de functies die je beschikbaar hebt wanneer je een berekeningsveld aanmaakt ... Quote
Jerry Posted May 8, 2006 Author Posted May 8, 2006 stapje voor stapje..........gevonden en bedankt voor je tip! Quote
Rony Rabijns Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Kijk eens aan. De volhouder wint. Chapeau. En bovendien : wat je zelf gevonden hebt, vergeet je niet meer zo snel ! Quote
Recommended Posts