Jolanda Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Hallo lotgenoten, Is er iemand die mij kan vertellen of ik een script kan laten uitvoeren direct nadat ik een veld verlaat? Quote
0 rgaros Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Hallo lotgenoten, Is er iemand die mij kan vertellen of ik een script kan laten uitvoeren direct nadat ik een veld verlaat? Weet je zeker dat het niet zonder script kan? Gr, René Quote
0 Jerry Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Hi, Ik heb het zippscript gedownload maar ik weet niet hoe dit werkt, Ik heb het in extensions staan maar nu? Ik heb ook de readme enzo gelezen maar nog weet ik niet hoe ik de velden in moet stellen. Anyone? Quote
0 Rony Rabijns Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Ik heb het zippscript gedownload maar ik weet niet hoe dit werkt Hoe kan dat nu ? Op 8 mei wist je het wel. zippscript Quote
0 Jerry Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Hoi, tja, ik dacht inderdaad dat ik het gezien had. Ik heb de extra functies in scriptmaker ( ik heb FM8) gezien. Ik kom er alleen niet uit hoe ik dit nu aan een veld kan koppelen zodat het werkt? Quote
0 Rony Rabijns Posted May 21, 2006 Posted May 21, 2006 Via de autoenter-calculatie van een veld. Quote
Question
Jolanda
Hallo lotgenoten,
Is er iemand die mij kan vertellen of ik een script kan laten uitvoeren direct nadat ik een veld verlaat?
6 answers to this question
Recommended Posts