Jump to content
  • 0

Oplossing gezocht: Record Label

Kong

Question

Hoi ik ben een noob op het gebied van Filemaker en soortgelijke programma's. Ik ben op zoek naar een filemaker oplossing voor een record label. Na lang googlen heb ik maar 1 oplossing gevonden nameijk Officer for Record Labels. In tegenstelling wat de naam doet vermoeden is het enkel verkrijgbaar in duits en spreek ik geen duits.

Ook als leek vraag ik me af of deze oplossing zijn geld waard is als ik het bijvoorbeeld vergelijk met songtracker een oplossing gemaakt voor artiesten.

Officer ziet er ongeveer wel de oplossing uit die ik zoek alleen lijkt het niet mogelijk om een sales overview te maken. Weet iemand waar ik een engelstalig gelijksoortige oplossing kan vinden? Of kan iemand hier een nederlandstalige ontwikkelen?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hoi Kong,

Ik kan je helaas niet van dienst zijn, heb niets op de plank liggen wat maar een beetje bruikbaar is. In een (inmiddels) grijs verleden ben ik ooit in FM 2 begonnen met het vastleggen van mijn platencollectie, echter gezien de regelmatige aankopen (heb een geruime periode plaatjes gedraaid in discotheken (nog wel eigenlijk)) was dit niet bij te houden.

De oplossing "Officer for recordlabels" ziet er erg goed uit, jammer dat het alleen in het Duits is. Misschien loont het de moeite om eens bij ze te informeren of er geen Engelse vertaling kan komen. Volgens mij boren ze dan ook gelijk een grote markt aan.

Succes, Andreeke