Peter Wagemans Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Iemand ervaring met een silent install? Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Ik doe mijn installs altijd in silence.... Waarom zou je er lawaai bij moeten maken ¿ .... of misschien mis ik weer the point...kan ook.... Met FM 5 heb ik het al eens gedaan. Major problems...tot ik erachter kwam dat je de /S switch nodig hebt of anders werkt de boel niet en dat je voor iedere installcode een package dient aan te maken. En dat kost ook tijd...alhoewel met de gegevens die FM je geeft op de CD is het niet al te moeilijk.... Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 Bij een VLA licentiecode is dat niet echt een probleem. Ik heb echter wat weinig kaas gegeten van Windows domain management en login scripts en zo. Ik weet het wel te vertellen één dezer. Quote Link to comment
Question
Peter Wagemans
Iemand ervaring met een silent install?
2 answers to this question
Recommended Posts