Jump to content

FM Conference 2007 - NL pagina's bijna klaar

Recommended Posts

Posted

Ik heb net een pak lasso en html bestandjes aan het vertalen geweest, de 2de batch sinds we met dit project gestart zijn.

De mensen in Frankrijk gaan die na de kerst-break op de site zetten, en dan kunnen we beginnen met de Nederlandstalig inschrijvingen.

Nogmaals, er zijn nog wat speakers te kort. Nog maar 1 nederlander, de rest zijn vlamingen. Ik had eerlijk gezegd compleet andersom verwacht.

FileMaker is niet alleen meer gebruikt in Nederland, er zijn een pak meer FileMaker developers, en een nederlander is niet echt het type dat thuis op z'n kont zit - je vind ze overal. Onbegrijpelijk dus.

Posted
... en een nederlander is niet echt het type dat thuis op z'n kont zit - je vind ze overal. Onbegrijpelijk dus.

Raad eens wie (wat) mijn overbuur is hier sinds enkele weken....

Jewel..... 8O

Ik voel me meer en meer thuis. Mijn noorderbuur hier is dezelfde als in den belgiek.... :wink:

Posted (edited)
Raad eens wie (wat) mijn overbuur is hier sinds enkele weken....

Nu je het zegt... ik word omringt door die Nederlanders... De zuiderburen, paar kilometer verderop, zijn echter wel Belgen... :wink:

Sterker nog ben er zelf ook zoeen (zo'n Nederlander dus).... :lol::lol::lol:

Wat is de wereld toch klein....

Vrolijk Kerstfeest!

Edited by Guest