Jump to content
  • 0

meerdere bijlagen in één email

plato

Question

Posted

ik heb een databank met afbeeldingen gemaakt.

elke record bevat één afbeelding

hoe kan ik nu, wanneer ik eerst een perform find gedaan heb, de geselecteerde afbeeldingen in één enkele email versturen ?

ik geraak niet verder dan één attachment per mail.

iemand ??

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Meer dan één attachment per email, dat kan FM volgens mij niet.

Workaround: eerst exporteer je de afbeeldingen en dan verwerk je ze met een door middel van command line te sturen (zodat je het via FileMaker kunt zeggen wat en waar) inpakprogramma (bijvoorbeeld dit: http://www.7-zip.org) tot één bestand, dat je dan verstuurt.

Durk

• 0
Posted

Schijnt idd geen oplossing voor zonder plugins... Mss met een .VBS script? Met een Python-script herinner ik mij ook vaag uit FMForums, maar dat was voor mij heel onduidelijk.

Voor mezelf ben ik wel zeker dat het moet lukken met één of ander gratis command line mail tool, al heb ik het nog niet geprobeerd...

• 0
Posted
Schijnt idd geen oplossing voor zonder plugins... Mss met een .VBS script? Met een Python-script herinner ik mij ook vaag uit FMForums, maar dat was voor mij heel onduidelijk.

Voor mezelf ben ik wel zeker dat het moet lukken met één of ander gratis command line mail tool, al heb ik het nog niet geprobeerd...

automatisch meerdere mails versturen naar hetzelfde adres. Een beetje omslachtig maar het werkt