Peter Wagemans Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Er waren al twee mensen die op het laatste nieuws item een reply hadden gepost... over iets compleet anders. Ik heb die dan maar gesplitst ... Quote
Gido_ Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Hoe meer leden je krijgt, hoe meer er luiweg in de eerste categorie zullen posten, dat zijn bekende fenomenen... Ik denk niet dat hun "zin voor detail" een mooie FileMaker-toekomst belooft Hier valt dat nog makkelijk te vermijden, maar op FMForums zou ik anders zin krijgen om hetzelfde te doen , ook al heeft elke categorie bestaansrecht. "Teveel is teveel" Quote
burggraaf Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Op de meeste Fora kun je gelijk het juiste onderwerp kiezen en posten. Hier moet je maar even door hebben dat je eerst op 'Clarify Forum' moet klikken alvorens je die keuze kan maken. Geen kritiek, ik vind het perfect zo met het portaal, maar voor beginnelingen hier kan ik daar ook wel enigzins begrip voor opbrengen... Quote
Gido_ Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Ook waar. Als je langs het portaal binnenkomt is het niet duidelijk. De link Clarify Forum zou daar beschrijvender / groter moeten zijn of zo, want nu verwar je het te makkelijk met simpelweg een titel. Quote
Recommended Posts