JeanWM Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Ik vind het niet onmiddellijk terug: doet Belgie mee aan de nieuwe DST regels ? Quote
Rony Rabijns Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Daylight Saving Time ? De Simpelste Toepassing ? Quote
Koen Van Hulle Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Hier zijn geen nieuwe regels. We hebben wel allemaal een system update ontvangen om de nieuwe Daylight saving time te ondersteunen. Maar hier geen millenium bug toestanden. Koen Quote
JeanWM Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 @ Rony ...voor De Simpelste Toepassing heb ik mijn Fameus Machien. Ik heb het over het eerste vervelende gedoe, waar je aan koeien moet proberen duidelijk te maken dat je ze morgen wel een uur vroeger komt melken.... Hier plakken ze er ineens 3 weken vroeger aan de beginperiode... Ik heb wat toepassingen lopen waar die DST tijden zijn in opgenomen en enkele daarvan nog altijd in het Belgenland. -t Was maar om te weten of ik ingrijpende kunsten moet gaan uitvoeren... Quote
burggraaf Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Ergens, op een kruising tussen tijd en ruimte... 'k wist niet dat ze er daar ook aan deden... Quote
JeanWM Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 ... plus al de rest waar we toe in staat zijn.... Tijd is een vrij los begrip hier.... en ruimte hebben we nog genoeg.... Quote
Recommended Posts