Johnny Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 Wie kan mij vertellen welke nieuwe ontwikkelingen we mogen verwachten in FileMaker 9 en of het waar is dat de introductie van de Thin Client aanstaande is? Groeten, Johnny Quote
0 hiker Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 misschien een beetje off-topic: maar wat is een Thin Client ??? Quote
0 burggraaf Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 maar wat is een Thin Client ??? In de context van dit topic waarschijnlijk (weet ook niet zeker wat Filemaker eronder verstaat): Een 'uitgeklede versie' alleen in staat om de essentiele acties te kunnen doen (bijv. dus niet ontwerpen of ontwikkelen maar puur voor de uitvoering). Hierdoor zou je in een netwerkomgeving dus niet allemaal (vaak duurdere) full clients hoeven aan te schaffen/gebruiken. Dergelijke clients geven een mindere belasting van systemen en zijn serverafhankelijk. Inzet van Thin Clients heeft zowel voor- als nadelen. In de meer algemene zin hier nog een wiki link. Quote
0 hiker Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 Ok, bedankt voor het antwoord. Is duidelijk. Voor mij minder interessant. Quote
Question
Johnny
Wie kan mij vertellen welke nieuwe ontwikkelingen we mogen verwachten in FileMaker 9 en of het waar is dat de introductie van de Thin Client aanstaande is?
Groeten,
Johnny
4 answers to this question
Recommended Posts