Na verschillende zoekopdrachten te hebben uitgevoerd hier op dit waardevol forum, heb ik nog steeds niet kunnen vinden wat ik eigenlijk zoek. Misschien kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb een db met diverse velden waar ik de data invoer, noem het INPUT
Daarnaast heb ik een portaal met 2 velden dat dient om de data van INPUT te filteren naar enkel het gewenste. Noem het PORTAL
Een gewoon portaaltje dus. Alles werkt vlekkeloos.
Nu wil ik de inhoud van dit portaaltje op papier zien.
De inhoud kan vlug 5 A4 bladen lang zijn en ik wil dit allemaal mooi in een lijstje op papier.
Ik las hetvolgende: "portals were never meant to be printed".
Dus dan maar een lijstweergave en tonen in "preview" mode.
Het probleem
In lijstweergave krijg ik alle records uit mijn INPUT bestand, gezien ik daar naar relateer. Wanneer ik echter relateer naar mijn PORTAL bestand, krijg ik niets want logisch gezien bevat dit bestand ook niets. Het toont enkel de inhoud van INPUT.
Vraag
Hoe kan ik de inhoud van een portaal netjes op papier krijgen aub?
Het zou ook de bedoeling zijn om dat lijstje (inhoud portaal) te kunnen doormailen in bijlage.
Question
Gem
Hallo,
Na verschillende zoekopdrachten te hebben uitgevoerd hier op dit waardevol forum, heb ik nog steeds niet kunnen vinden wat ik eigenlijk zoek. Misschien kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb een db met diverse velden waar ik de data invoer, noem het INPUT
Daarnaast heb ik een portaal met 2 velden dat dient om de data van INPUT te filteren naar enkel het gewenste. Noem het PORTAL
Een gewoon portaaltje dus. Alles werkt vlekkeloos.
Nu wil ik de inhoud van dit portaaltje op papier zien.
De inhoud kan vlug 5 A4 bladen lang zijn en ik wil dit allemaal mooi in een lijstje op papier.
Ik las hetvolgende: "portals were never meant to be printed".
Dus dan maar een lijstweergave en tonen in "preview" mode.
Het probleem
In lijstweergave krijg ik alle records uit mijn INPUT bestand, gezien ik daar naar relateer. Wanneer ik echter relateer naar mijn PORTAL bestand, krijg ik niets want logisch gezien bevat dit bestand ook niets. Het toont enkel de inhoud van INPUT.
Vraag
Hoe kan ik de inhoud van een portaal netjes op papier krijgen aub?
Het zou ook de bedoeling zijn om dat lijstje (inhoud portaal) te kunnen doormailen in bijlage.
Kan iemand mij op weg helpen aub?
dank.
11 answers to this question
Recommended Posts