Jump to content
  • 0

Compatibiliteit van FM 5 met Mac OS 10.4.10

se7en

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

FM 5.5 was de eerste versie die geschikt was voor OS X.

FM 5 kon je draaien m.b.v. Classic, maar dat zit er in Tiger niet meer vanzelfsprekend op, en (als ik het wel heb) kan Classic al helemaal niet meer in de Intel-versie draaien.

Groeten, Henk

• 0
Posted

Klopt

Gisteren een test gedaan op een MacBook Pro met OS 10.4

+ VMware Fusion Mac

+ Win XP

+ FM Pro 5 voor Windows

en het werkte nog behoorlijk in combinatie met een FM Server 5 op een (beige) PowerMac G3 (OS 9.2)

Fantastisch toch ?

Groeten

Koen.

• 0
Posted
Klopt

Gisteren een test gedaan op een MacBook Pro met OS 10.4

+ VMware Fusion Mac

+ Win XP

+ FM Pro 5 voor Windows

en het werkte nog behoorlijk in combinatie met een FM Server 5 op een (beige) PowerMac G3 (OS 9.2)

Fantastisch toch ?

Groeten

Koen.

Als ik dit allemaal optel, is het dan niet verstandiger en stabieler om te upgraden naar FM 9 .. ?

• 0
Posted
... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken'

zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik

Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap.

Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd.

• 0
Posted
... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken'

zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik

Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap.

Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd.

ja, idd, veel te lang geleden

ik ben véél te weinig bezig met FileMaker

95% van mijn tijd gaat op in herstelling van (laser)printers en plotters

ik ben dus veel eerder technieker en mis de kronkel van een programmeur om het echt goed te kunnen

dagen zijn voor mij 24u tekort

ik kan er zaterdag niet bij zijn

alhoewel ik weet dat het best interessant zal zijn

groeten

Koen.

• 0
Posted

@Konkel Noen

Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Succes dan maar met je drukke carrière. Je weet dat alle IT'ers die vechten tegen nukkige systemen, ijle netwerken, kreunende printerdrivers enzovoort later in de hemel komen op een stoel naast Don Quichote.