se7en Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Is Filemaker 5 nog compatibel met systeem Mac OS 10.4.10. Bij installatie krijg ik de melding dat het systeem dit niet ondersteund. Quote
0 hbrendel Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 FM 5.5 was de eerste versie die geschikt was voor OS X. FM 5 kon je draaien m.b.v. Classic, maar dat zit er in Tiger niet meer vanzelfsprekend op, en (als ik het wel heb) kan Classic al helemaal niet meer in de Intel-versie draaien. Groeten, Henk Quote
0 Konkel Noen Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Klopt Gisteren een test gedaan op een MacBook Pro met OS 10.4 + VMware Fusion Mac + Win XP + FM Pro 5 voor Windows en het werkte nog behoorlijk in combinatie met een FM Server 5 op een (beige) PowerMac G3 (OS 9.2) Fantastisch toch ? Groeten Koen. Quote
0 Pasav Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Klopt Gisteren een test gedaan op een MacBook Pro met OS 10.4 + VMware Fusion Mac + Win XP + FM Pro 5 voor Windows en het werkte nog behoorlijk in combinatie met een FM Server 5 op een (beige) PowerMac G3 (OS 9.2) Fantastisch toch ? Groeten Koen. Als ik dit allemaal optel, is het dan niet verstandiger en stabieler om te upgraden naar FM 9 .. ? Quote
0 Konkel Noen Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 ... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken' zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik Quote
0 AvD Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 ... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken' zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap. Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd. Quote
0 Konkel Noen Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 ... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken' zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap. Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd. ja, idd, veel te lang geleden ik ben véél te weinig bezig met FileMaker 95% van mijn tijd gaat op in herstelling van (laser)printers en plotters ik ben dus veel eerder technieker en mis de kronkel van een programmeur om het echt goed te kunnen dagen zijn voor mij 24u tekort ik kan er zaterdag niet bij zijn alhoewel ik weet dat het best interessant zal zijn groeten Koen. Quote
0 AvD Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 @Konkel Noen Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Succes dan maar met je drukke carrière. Je weet dat alle IT'ers die vechten tegen nukkige systemen, ijle netwerken, kreunende printerdrivers enzovoort later in de hemel komen op een stoel naast Don Quichote. Quote
Question
se7en
Is Filemaker 5 nog compatibel met systeem Mac OS 10.4.10.
Bij installatie krijg ik de melding dat het systeem dit niet ondersteund.
7 answers to this question
Recommended Posts