Ga naar inhoud
  • 0

Compatibiliteit van FM 5 met Mac OS 10.4.10


se7en

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Klopt

 

Gisteren een test gedaan op een MacBook Pro met OS 10.4

+ VMware Fusion Mac

+ Win XP

+ FM Pro 5 voor Windows

en het werkte nog behoorlijk in combinatie met een FM Server 5 op een (beige) PowerMac G3 (OS 9.2)

Fantastisch toch ?

 

Groeten

Koen.

Als ik dit allemaal optel, is het dan niet verstandiger en stabieler om te upgraden naar FM 9 .. ?

Link naar reactie
  • 0
... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken'

 

zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik

 

Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap.

Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd.

Link naar reactie
  • 0
... dan moet ik mijn (goed werkende) toepassing met zijn 24 gekoppelde databazen 'hermaken'

 

zal toch een factor X duurder zijn, vrees ik

 

Konkel Noen, da's lang geleden. We horen jou zowat om het jaar, of nog langer. Welkom terug in ons gezelschap.

Kom dat zaterdag maar eens vieren in Kasterlee! Vlug inschrijven. Je weet hoe dat ging met de verloren zoon en hoe die ontvangen werd.

 

 

ja, idd, veel te lang geleden

ik ben véél te weinig bezig met FileMaker

95% van mijn tijd gaat op in herstelling van (laser)printers en plotters

ik ben dus veel eerder technieker en mis de kronkel van een programmeur om het echt goed te kunnen

 

dagen zijn voor mij 24u tekort

ik kan er zaterdag niet bij zijn

alhoewel ik weet dat het best interessant zal zijn

 

groeten

Koen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...