rickel Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Ik ken het truukje om velden in Blader Mode onzichtbaar te maken. Nu wilde ik dit nu proberen in de Zoekmode om zo enkele knoppen onzichtbaar te maken. Is dit eigenlijk wel mogelijk? Quote
0 Rony Rabijns Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Welke truuk bedoel jij? De portal-truuk? Quote
0 rickel Posted September 22, 2007 Author Posted September 22, 2007 Sorry, wat slordig van mij. Ja die bedoel ik! Quote
0 Rony Rabijns Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Die truuk werkt niet in zoekmodus. Quote
0 rickel Posted September 22, 2007 Author Posted September 22, 2007 Er bestaat dus -begrijp ik uit je antwoord - geen enkel optie in FMP9 Quote
0 Rony Rabijns Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Volgens mij niet. Tenzij een aparte layout maken (zoals gebruikelijk) waar de bewuste velden niet opstaan. Of een workaround : Laat je zoekopdracht in globalen ingeven die je wel of niet laat zien (je blijft dan in bladermodus en werkt de truuk wel). De ingevulde globalen stuur je dan via een script naar een zoekopdracht .... maar waar ben je dan mee bezig ... is het sop de kool dan nog waard .... ik denk het niet. Quote
0 rickel Posted September 22, 2007 Author Posted September 22, 2007 Dat vind ik ook en heb nu gewoon een extra Zoek-lay-out gemaakt! Was alleen benieuwd of het mogelijk was. In ieder geval bedankt voor je reactie en tips! Quote
0 SuperWimmie Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Waar het vaak om gaat is dat de knop best zichtbaar mag zijn, maar niet mag functioneren omdat het de situatie out of control kan brengen. Ik los dat op door de status Get ( WindowMode ) te controleren in de scripts. Quote
0 rickel Posted September 24, 2007 Author Posted September 24, 2007 Daar was ik ook al opgekomen! Dat werkt prima, in ieder geval bedankt voor je reactie Quote
0 WJ Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Er zijn wel mogelijkheden. Conditional formatting evalueert wel in zoek modus! Groet, WJ Quote
Question
rickel
Ik ken het truukje om velden in Blader Mode onzichtbaar te maken.
Nu wilde ik dit nu proberen in de Zoekmode om zo enkele knoppen onzichtbaar te maken. Is dit eigenlijk wel mogelijk?
9 answers to this question
Recommended Posts