Bruno Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Bestaat er een mogelijkheid om onder een (filter)portaal het aantal records in de portaal te zetten. Iets in de vorm van "Record " & Get(RecordNumber) & " of " & Get(FoundCount) & " (" & Get(TotalRecordCount) & " total)" ? maar dan voor de gevonden record in een portaal. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Gefilterde records : count(portaalfilter::ID) Totaal aantal records : count(x-relatie::ID) Een geselecteerde portaalrij kan eventueel met Get(Portalrownumber) zie bijlage PortaalFilterMetCount.fp7 Quote Link to comment
0 Bruno Posted October 8, 2007 Author Share Posted October 8, 2007 Toch fantastich zo'n forum: 's avonds voor het slapen gaan een probleem posten en 's morgens de oplossing in de bus krijgen. Merciekes. Quote Link to comment
0 hiker Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Ik doe het liever andersom, anders slaap ik de hele nacht niet. Soms kan een Filemakerprobleempje je zo bezig houden dat je er aan blijft denken. Dus 's morgens posten, 's avonds lekker slapen. (mijn grootste probleem heb ik overigens een week over gedaan wat uiteindelijk resulteerde in twee scriptregels. Ik kende dit forum nl. niet. Maar uiteindelijk dus zelf opgelost, dat geeft veel voldoening). Quote Link to comment
Question
Bruno
Bestaat er een mogelijkheid om onder een (filter)portaal het aantal records in de portaal te zetten. Iets in de vorm van
"Record " & Get(RecordNumber) & " of " & Get(FoundCount) & " (" & Get(TotalRecordCount) & " total)" ? maar dan voor de gevonden record in een portaal.
3 answers to this question
Recommended Posts