Ga naar inhoud
  • 0

export probleem


Zero55

Vraag

beste allemaal,

 

ik heb sinds kort een probleem met mijn export script in mijn fm db.

kunnen jullie eens kijken of jullie dezelfde foutmelding als ik krijgen als er op de knop export wordt geklikt ????

het heeft enkele weken gewerkt en vandaag doet ie het plots niet meer..... :cry::cry:

 

foutmelding is : "pad" kan niet op deze schijf worden gemaakt. Gebruik een andere naam, maak meer ruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf.

 

Ik heb echt al vanalles geprobeerd en weet niet meer waar ik moet zoeken.....

Holzma CSV Kopie.fp7

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
"pad" kan niet op deze schijf worden gemaakt. Gebruik een andere naam, maak meer ruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf.

Deze foutmelding betekent altijd dat het pad niet is ingesteld volgens de FM standaarden (filemac:, filewin: enz, zie het syntax-voorbeeld onderin het venster 'Specify Output File').

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of het file dat je hebt opgestuurd ook het file is waarmee je werkt maar ik heb dit recentelijk ook een keer gehad.

 

Het probleem bij mij was dat er opeens een slash (/) in de exportnaam stond. hierdoor dacht windows dat er iets bewaard moest worden in een map die er niet was.

 

Verder zet ik ten behoeve van het cross platform zijn altijd alle drie de opties in het pad (file, filewin en filemac) Filemaker probeert ze dan alle drie.

 

Ik zou ook c:\ zelf nooit gebruiken (om de cross platform reden), je hebt mooie GET functies voor het temp path of desktop path, beide zeer bruikbaar en als je dan toch c:\ gebruikt neem ik deze op in de variabele.

 

Groetjes, N

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...