Roger Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Exit loop if [not IsEmpty (Tabel_A::veld_1) and not IsEmpty (Tabel_A::veld2)] Het doel ervan is: De loop mag niet worden verlaten vooraleer veld_1 EN veld_2 een waarde hebben. Ik dacht dat ik nu wel iets van FM wist, maar dit blijkt een illusie... Quote
0 Mark Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Heb je hier iets aan? Exit loop if [isEmpty(Tabel_A::veld_1) = 0 and IsEmpty(Tabel_A::veld2) = 0] Quote
0 Maarten Witberg Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 ik heb het even getest, het werkt prima. er is dus iets anders aan de hand denk ik... kun je je hele script posten of een demo? Quote
0 Peter Wagemans Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Zeker dat je geen problemen hebt met een "OR"? Want daar doet FileMaker iets onverwacht... maar logisch. Quote
0 Roger Posted February 25, 2008 Author Posted February 25, 2008 Dank voor alle reacties. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan, maar ik heb het nu werkend. Het script was vrij complex en ik zal er vast en zeker een fout in hebben gestopt. Script opnieuw gebouwd ; problem solved. Met vr. groet, Roger Quote
Question
Roger
Exit loop if [not IsEmpty (Tabel_A::veld_1) and not IsEmpty (Tabel_A::veld2)]
Het doel ervan is: De loop mag niet worden verlaten vooraleer veld_1 EN veld_2 een waarde hebben.
Ik dacht dat ik nu wel iets van FM wist, maar dit blijkt een illusie...
4 answers to this question
Recommended Posts