Stef Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Beste Clarifiers! Volgende situatie: ik heb ooit een bestand met behulp van Filemaker Developer 5 in kiosk mode gezet, dus geen runtime, enkel kiosk. Nu wil ik van die kiosk mode af... Weet iemand hoe dat uitgeschakeld kan worden? Die krijgt maar liefst 5 virtuele trappisten! Dank Stef Quote
0 Rony Rabijns Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Omdat ik niet zeker ben en ook niet meer kan testen, doe ik het voor 3 trappisten: Haal 'm opnieuw met volledige admin-toegang door de developer-versie maar dit keer zonder kioskmode aan te vinken ... Quote
0 JeanWM Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Vermits ik het enkel voor Leffes doe, dacht ik in dezelfde richting. Maar heb je de originele file nog, niet kioskgemangeld ? Quote
0 Stef Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 Heb het op den duur gevonden, moest iemand anders ooit met het probleem geconfronteerd worden: -open Filemaker developer tool -kies de optie "use custom menu options..." -selecteer de bestanden -in het volgende scherm NIETS aanvinken -binden Zal zelf mijn trappisten moeten nuttigen! Toch een troostprijs voor onze Ronny die het half juist had! Groeten! Stef Quote
0 AvD Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Mag ik even wat zout in die Trappisten strooien? De vraag was hoe je die kioskmode kon uitschakelen. Ik dacht, en weet nu zo goed als zeker, dat dat NIET kan. Wat jij doet is een volledig nieuwe runtime binden, zonder kioskmode. De kioskmode blijft dus aanwezig in je oorspronkelijke versie. Quote
0 Stef Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 nee, André, dit is géén runtime! die optie laat ik afgevinkt! Kioskmode is niet meer aanwezig nu, dus 't werkt wél! Trappisten zijn al op! Dus strooi uw zout maar op uw patatten! Groeten! Stef Quote
0 Rony Rabijns Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Toch een troostprijs voor onze Ronny die het half juist had! Kom rap* hier met die 3** trappisten. * Het is warm buiten (28°). ** Ik had al op voorhand afgerond naar boven. Quote
Question
Stef
Beste Clarifiers!
Volgende situatie: ik heb ooit een bestand met behulp van Filemaker Developer 5 in kiosk mode gezet, dus geen runtime, enkel kiosk.
Nu wil ik van die kiosk mode af...
Weet iemand hoe dat uitgeschakeld kan worden?
Die krijgt maar liefst 5 virtuele trappisten!
Dank
Stef
7 answers to this question
Recommended Posts