Arnoud Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Hallo allemaal, Dit bestand kwam ik zojuist tegen in mijn archief. Het checkt of het International Bank Account Number (IBAN) correct is en geeft algemene info over de validatie. Alleen voor die algemene info is het bestand het bekijken al waard denk ik. Het is in feite mijn eerste custom functie geworden. Ik ben er de paasdagen flink zoet mee geweest en vond het een leuke oefening. De pro's vinden het wellicht drie keer niks maar ja ik ben gewoon een amateur. Oh ja, ik heb helaas niet de tijd om inhoudelijk over de code te corresponderen, maar een reaktie is altijd leuk natuurlijk. Last but not least, dit bestand is zoals het is, en werkt mogelijk niet correct, gebruik is dus voor eigen risico. gr, Arnoud IBANchecker18.rar Quote
0 Bad_Wolf Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Beste Arnoud, Bedankt voor de informatie en het berekenen van de IBAN code. Zeer interessant en zeer bruikbaar. Klasse, zeker voor diegenen die regelmatig IBAN rekeningen gebruiken. Dit bestand is 17 keer gedownload. Aan de 16 mensen voor mij die dit bestand gedownload hebben : Arnoud heeft er ongetwijfeld veel werk en tijd in gestoken om dit te maken. Is in ruil hiervoor dan een kort berichtje met "bedankt" dan echt zoveel te veel gevraagd. Ik zou beschaamd zijn. Nog een prettige dag gewenst en veel creativiteit! Met vriendelijke groeten, Bad_Wolf Quote
0 rmw Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 De pro's vinden het wellicht drie keer niks maar ja ik ben gewoon een amateur. Ik geef je het te doen die pro te vinden Heel professioneel opgezet tips&trucks bestand Ik heb het nog niet aangedurft de code te doorgronden, maar ga het zeker proberen. Bedankt. rmw Quote