rickel Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 Ik moet wekelijks data importeren in filemaker 6. We houden de records bij in welk importbestand ze hebben gezeten. Is het mogelijk bij importeren van een file, de naam automatisch op te slaan in een veld via een script in FMP6? Zo ja, hoe doe ik dit? Quote
0 Rony Rabijns Posted August 20, 2008 Posted August 20, 2008 Ik denk dat Troi daar een plugin voor heeft. Quote
0 rickel Posted September 30, 2009 Author Posted September 30, 2009 Is dit wel te realiseren zonder plugin in FMP 9 of 10? Indien ja, hoe? Quote
0 SuperWimmie Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Ja. Wel in 9 en 10. Maak een containerveld aan. Importeer daar het bestand. Maak een calculerend tekstveld aan die niets anders doet dan verwijzen naar het containerveld. Lees vervolgens het tekstveld uit, als je de juiste berekeningen er op los laat, haal je schijf, bestandspad en bestandsnaam er wel uit. Quote
Question
rickel
Ik moet wekelijks data importeren in filemaker 6. We houden de records bij in welk importbestand ze hebben gezeten. Is het mogelijk bij importeren van een file, de naam automatisch op te slaan in een veld via een script in FMP6?
Zo ja, hoe doe ik dit?
3 answers to this question
Recommended Posts