eroos Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Volgens mij is er een beveiligingslek op het forum...?! Quote Link to comment
0 AvD Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Ja, dat klopt, en nog geen kleintje. Ik heb al een paar van die ondingen in de prullenmand gekieperd, maar zolang onze grote baas niet thuis is, zitten we een beetje machteloos toe te kijken. Quote Link to comment
0 tackenco Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Je moet natuurlijk die ondingen niet gaan quoten! De reden dat robots zulke posts doen is om zoveel mogelijk url verwijzingen naar hun websites te genereren. Hoe meer verwijzingen op zo veel mogelijk websites zorgt voor een hogere ranking in diverse zoekmachines zoals google. Als je ze niet wilt helpen moet je ze dus niet laten staan, niet quoten en niet op die links klikken. Is er in de backend van dit forum geen mogelijkheid om bepaalde afzenders te blokken? Vaak is er zo'n lijstje waar je dat bij kunt houden. Affijn, tot die tijd dus negeren die handel volgens mij. Groet Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 FYI: Ik heb er vandaag ook nog wat verwijderd na een PM van Bachje. Quote Link to comment
Question
eroos
Volgens mij is er een beveiligingslek op het forum...?!
3 answers to this question
Recommended Posts