Ga naar inhoud
  • 0

html in body en email in vak TO van een Email


lucdaels

Vraag

Als ik een email wil versturen via SEND EMAIL, kan ik dan images of pictures of html in de body steken? Lukt mij niet?

 

Als ik een Email wil versturen via SEND EMAIL waarbij ik de geadresseerden uit een lijst laat selecteren, en ik kies voor een aparte mail naar elke geadresseerde, dan nog staan in het veld TO alle emailadressen uit de lijst? Hoe kan ik dat voorkomen?

 

Luc Daels

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als ik een Email wil versturen via SEND EMAIL waarbij ik de geadresseerden uit een lijst laat selecteren, en ik kies voor een aparte mail naar elke geadresseerde, dan nog staan in het veld TO alle emailadressen uit de lijst? Hoe kan ik dat voorkomen?

Zou niet mogen, he? Het zal zeker opgelost zijn als je een loop scriptje maakt dat door de email adres records fietst en dan elke keer een aparte mail genereert per record.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...