Ga naar inhoud
  • 0

Continu scherm opbouwen


Xentix

Vraag

Ik heb een probleem met schermopbouw.

 

Een FM applicatie met veel records. Op Vista komt de lijst gewoon op zonder problemen. Onder XP blijft FM continu mijn lijst refreshen en vanaf boven weer opbouwen bij iedere handeling die ik verricht. Na verloop van enkele minten houd dit op maar als ik dan weer een handeling verricht begint het weer opnieuw.

 

Heeft iemand hier ervaring mee. Is dit XP of FM 10

Of heeft iemand een oplossing?

 

MVG

Harry

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij heeft er 1 en ander te maken met je videokaart driver.

Het feit dat er een verschil is tussen XP en Vista lijkt me dit te bevestigen.

Bij klanten heb ik eerder al problemen gezien met layouts die op een machine 2 keer kort na mekaar opbouwen. Vrij vervelend. Na een herstart van die machine was het probleem wwer verdwenen, tot het later weer opdook.

Ik stel voor dat je eens speelt met de instellingen van de driver. Acceleratie verminderen en zo. Of eens een andere driver probeert. Of een andere video kaart, dezelfde bijvoorbeeld als diegene die in de Vista machine zit. Kans zelfs dat de Vista driver ook werkt onder XP.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...