Rony Rabijns Posted October 12, 2009 Posted October 12, 2009 Kan ik vandaag de dag afbeeldingen die op een webserver staan, importeren in een containerveld zonder een plugin (bvb Troi URL) te gebruiken? Met de functie GetLayoutObjectAttribute() slaag ik er niet in. Quote
0 andries Posted October 12, 2009 Posted October 12, 2009 ik vrees hiervoor. Zeker niet gescript. Als je op windows werkt heb ik gehoord dat je manueel een afbeelding kan invoegen, en dan een URL meegeven. Het staat ergens hier op het forum ( een maand geleden gepost ). Maar dit werkt enkel op Windows en alleen manueel. Voor dit te automatiseren zal je toch naar een plugin moeten, maar je kan de gratis plugin ScriptMaster gebruiken, waar de functie URL2File instaat. Quote
0 SuperWimmie Posted October 12, 2009 Posted October 12, 2009 Import folder, is dat een oplossing? Moet de map wel rechtstreeks benaderbaar zijn, dus via het web lijkt mij dit geen oplossing. Quote
0 Rony Rabijns Posted October 12, 2009 Author Posted October 12, 2009 Het is ook plezant als je zelf antwoorden krijgt. Bedankt jongens, ik kan weer verder. Quote
Question
Rony Rabijns
Kan ik vandaag de dag afbeeldingen die op een webserver staan, importeren in een containerveld zonder een plugin (bvb Troi URL) te gebruiken?
Met de functie GetLayoutObjectAttribute() slaag ik er niet in.
3 answers to this question
Recommended Posts