Ga naar inhoud
  • 0

compleet crm systeem en admin in filemaker


arniehil

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Arniehil,

 

Ik denk dat velen ooit het idee hebben gehad een "compleet" CRM pakket te maken. Sommige zijn in de buurt gekomen maar de meeste haken, in mijn ogen tercht af bij het intergreren van een financiële administratie. We moeten het wiel niet opnieuw uitvinden he!!! En zeker geen finan. admin.

Zelf heb ik een CRM dat prima koppelt aan MultiVers. Dus zoek of maak een CRM met geintergreerd RELATIES, SALES en VOORRAAD bijvoorbeeld, maar zorg daarna gewoon voor een goede koppeling (ODBC is een optie) naar een professioneel financieel pakket.

 

Succes..

Jeroen

Link naar reactie
  • 0

Ligt er ook aan wat precies onder financiele administratie wordt gezien.

Ik heb een "compleet" CRMpakket waarbij wel facturatie zit, maar geen boekhouding. Ofwel, de inkoopfacturen worden niet in FM verwerkt.

De verkoopfacturen worden wel in FM aangemaakt en er wordt ook bijgehouden wie wel en niet betaald heeft, etc.

Daarna vindt een export per kwartaal plaats naar het boekhoudpakket (in mijn geval Excel) voor de BTW-aangifte.

Maar een optie zou zijn om ook de inkoopfacturen in FM in te boeken en een compleet overzicht te maken.

Link naar reactie
  • 0

Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt. Ik heb diverse FM-pakketten ontwikkeld, waaronder een boekhoud/facturatieprogramma en een adresbeheersysteem. Voorraadbeheer zou ik ook kunnen maken. Systemen kunnen natuurlijk gekoppeld en uitgebreid worden.

 

Ik zou wel een demonstratie kunnen geven. Wanneer je hierin bent geïnteresserd, mail mij dan PM voor een afspraak.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...