Jump to content
  • 0

compleet crm systeem en admin in filemaker

arniehil

Question

Posted

Geachte geleerde,

Ik ben nog niet een gruiker van filemaker ken het wel van een jaar of 10 gelden. Nu ben ik op zoek naar een compleet CRM pakket maar moet ook incl administratie finacieel zijn als mede voorraad beheer op basis van Filemaker. Weten jullie of dit er al is?

gr Arniehil

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

er bestaan bedrijven die kant en klare pakketten verkopen, of je kan kiezen om op maat iets te laten ontwikkelen.

Als je voor de laatste optie kiest ben ik er zeker van dat iemand op dit forum je wel zal kunnen verder helpen. Ik weet niet of iemand op dit forum een kant en klaar pakket verkoopt voor wat jij zoekt.

• 0
Posted

Beste Arniehil,

Ik denk dat velen ooit het idee hebben gehad een "compleet" CRM pakket te maken. Sommige zijn in de buurt gekomen maar de meeste haken, in mijn ogen tercht af bij het intergreren van een financiële administratie. We moeten het wiel niet opnieuw uitvinden he!!! En zeker geen finan. admin.

Zelf heb ik een CRM dat prima koppelt aan MultiVers. Dus zoek of maak een CRM met geintergreerd RELATIES, SALES en VOORRAAD bijvoorbeeld, maar zorg daarna gewoon voor een goede koppeling (ODBC is een optie) naar een professioneel financieel pakket.

Succes..

Jeroen

• 0
Posted

Ligt er ook aan wat precies onder financiele administratie wordt gezien.

Ik heb een "compleet" CRMpakket waarbij wel facturatie zit, maar geen boekhouding. Ofwel, de inkoopfacturen worden niet in FM verwerkt.

De verkoopfacturen worden wel in FM aangemaakt en er wordt ook bijgehouden wie wel en niet betaald heeft, etc.

Daarna vindt een export per kwartaal plaats naar het boekhoudpakket (in mijn geval Excel) voor de BTW-aangifte.

Maar een optie zou zijn om ook de inkoopfacturen in FM in te boeken en een compleet overzicht te maken.

• 0
Posted

Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt. Ik heb diverse FM-pakketten ontwikkeld, waaronder een boekhoud/facturatieprogramma en een adresbeheersysteem. Voorraadbeheer zou ik ook kunnen maken. Systemen kunnen natuurlijk gekoppeld en uitgebreid worden.

Ik zou wel een demonstratie kunnen geven. Wanneer je hierin bent geïnteresserd, mail mij dan PM voor een afspraak.