VickB Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Nieuw met FM 10 en al problemen.... Ik kan redelijk overweg met FM 9, maar als ik een bestand open in FM10, dat perfect werkt in FM9, krijg ik wel alle records te zien, maar kan niet door records bladeren. Het bladerboekje blijft grijs. Hoe komt dat? BVD Quote
0 Roger Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Ik herken het probleem niet. Probeer het eens met een bij FMP10 bijgeleverd sjabloon. Als die wel goed werkt zoek het dan toch in je bestand. Quote
0 AvD Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 Als die wel goed werkt zoek het dan toch in je bestand. Ja, en waar zou onze Vick dan moeten gaan zoeken? Enige hint? Quote
0 hiker Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 Bijvoorbeeld een gevonden reeks die op 1 staat, of een layout die gegevens van een andere tabel laat zien. twee problemen die mij erg bekend voorkomen Quote
Question
VickB
Nieuw met FM 10 en al problemen....
Ik kan redelijk overweg met FM 9, maar als ik een bestand open in FM10, dat perfect werkt in FM9, krijg ik wel alle records te zien, maar kan niet door records bladeren.
Het bladerboekje blijft grijs.
Hoe komt dat?
BVD
3 answers to this question
Recommended Posts