Ga naar inhoud
  • 0

instellen tabs


hiker

Vraag

Van een rij portaalregels wil ik graag de inhoud in een tekstveld hebben om te printen.

Dit moet echter een net lijstje worden.

Stel de uitvoer is: ProductCode & "" & ProductNaam & "" & Aantal & "" & ProductPrijs & "" & cBedrag

 

Maar wat is het teken voor de tab?

Ofwel: wat moet ik ingeven waar hierboven "" staat om de portaalregels als kolommen in mijn tekstveld te krijgen?

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee, Hiker, geen ^t, maar een doodgewone TAB met de tabtoets in MSWord. Wat dan verschijnt (een blanco ruimte van pakweg een centimeter), de tab dus, die kopieer je met CTRL + C en daarna plak je die met CTRL + V in een globaal veld dat je ergens bewaart bij nog andere tools (en dat je bijvoorbeeld "Tab" genoemd hebt). Van dat veld maak je dan een calculatie-element waar je het ook maar nodig hebt.

Link naar reactie
  • 0

AvD, dit werkt inderdaad perfect, dank voor de hulp.

In de Help of op het forum kon ik het niet vinden.

 

JeanWM, je suggestie zal ik later naar kijken, ik heb maar 4 kolommetjes, dat valt dus mee.

En als het goed is heb je nooit meer dan 1 tab achterelkaar, de rest gaat met de liniaalinstelling.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...