Ivan Vaes Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Hallo, Ik zou facturen moeten afdrukken op een blanco overschrijvingsformulier, maar ik krijg de lay-out niet goed. Het lukt me niet om laag genoeg af te drukken en zo de OGM code op de juiste positie te plaatsen. Weet er iemand hoe ik lager kan afdrukken dan de standaard ? of is het printer gebonden ? Ivan Quote Link to comment
0 pjotter Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Is printer afhankelijk en is in te stellen. Quote Link to comment
0 jw Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 het is zeker zo dat je eigenlijk bij de printer zelf moet zitten om het echt goed te zetten. Maar je kan ook in de layout-setup al wat aanpassen aan de randen. Toch blijft er een gebied op papier waar je met Filemaker niet bij komt. Quote Link to comment
0 hiker Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Als je bij de layoutinstellingen - Afdrukken - alle marges op 0 cm instelt, dan ben je alleen nog afhankelijk van de marges van de printer. En die zijn vaak maar 0,5 cm tegenwoordig. Dan moet het toch lukken? Ik heb al heel wat overschrijvingsformulieren geprint, dat werkte altijd goed (was wel in het tijdperk FM4 overigens). Quote Link to comment
0 PaVaRo Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Kleine tip: als je velden op de juiste plek wilt hebben, verplaats en vergroot/verklein ze dan op basis van pixels ipv van cm's. Quote Link to comment
Question
Ivan Vaes
Hallo,
Ik zou facturen moeten afdrukken op een blanco overschrijvingsformulier, maar ik krijg de lay-out niet goed.
Het lukt me niet om laag genoeg af te drukken en zo de OGM code op de juiste positie te plaatsen.
Weet er iemand hoe ik lager kan afdrukken dan de standaard ? of is het printer gebonden ?
Ivan
4 answers to this question
Recommended Posts