Ga naar inhoud
  • 0

Factuurregel invoegen midden in portal


Corne

Vraag

Dag allemaal,

 

Op mijn facturatie lay-out kan ik factuurregels toevoegen. De factuurregel-tabel heeft een relatie met de factuur-tabel. Ik heb bijvoorbeeld 5 factuurregels toegevoegd, maar nu wil ik een regel invoegen tussen regel 2 en 3. Kunnen jullie mij tips geven hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

Corné.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een factuurregel is natuurlijk gewoon een record in een tabel. En de records in een tabel hebben standaard de volgorde waarin ze aangemaakt zijn, daar verander je niets aan.

Maar een volgnummertje met een sortering op dat volgnummer (in de relatie danwel in de portal) doet natuurlijk wonderen.

 

Invoegen doen je dan door op een regel te staan en in het script dat een nieuwe regel moet aanmaken bijv get (activeportalrownumber) mee te geven als scriptparameter. En die parameter kun je gebruiken om het volgnummer de juiste waarde te geven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...