SuperWimmie Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Dag allemaal, Na veel inspanningen is het eindelijk voor elkaar, ik heb mijn Filemaker Go 12 app gereed. (zie www.printcmr.nl). Ik wil dat appje graag aanbieden in de AppStore, want elke iPad gebruiker zoekt daar naar apps, en verder nergens anders meer. Wie heeft ervaring met het aanbieden van een App, waar alles in staat om een FMP12 applicatie op de iPad aan het draaien te krijgen? Volgens mij zijn er meer Filemaker ontwikkelaars met dit probleem. Quote
0 burggraaf Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Is dit wat wellicht? http://www.fmtouch.com/filemaker-iphone-enterprise.php Ik zie het al... nee dus... blijkbaar niet meer actief... Quote
0 andries Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 mja vrees dat dit toch gewoon een beetje een holy grail is... je zal zelf iets moeten ontwikkelen, mensen FileMaker Go laten installeren etc etc... Quote
0 trikke Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 http://filemakertoday.com/com/entry.php/68-Submitting-an-FM-Runtime-to-the-Apple-Mac-App-Store http://www.filemakertoday.com/com/entry.php/67-App-Store-Submission-continuation-of-Runtime-into-the-App-Store Quote
0 andries Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 dat is voor de Mac App store en niet voor op iOS denk ik. Quote
0 pjotter Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Ik denk niet dat men een bestand in de App Store kan aanbieden die zijn er alleen voor complete programma's. Om die reden is dus Bento daar te koop. Voor een IOS versie (iPhone of IPad) moet je in de Itunes Store zijn. Dat laatste is alleen mogelijk als je developer bent en via dat programma je programma aanbied ter keuring. Op zich zou het wel een goed idee zijn omdat je als je een Ibook maak met het programma van APPLE (iBook) je dit boek wel in de IBookstore kunt plaatsen Quote
0 SuperWimmie Posted November 29, 2012 Author Posted November 29, 2012 Technisch misschien volmaakt, maar niemand die daar een programma zoekt... Ik ben bezig met een App te bouwen die een internetpagina toont. Op die internetpagina zie je vervolgens dat je Filemaker Go en daarna het programma kan gaan installeren. Het is een soort van reclame app. Eens bekijken of dat dit lukt. Quote
0 pjotter Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 OK een IOS App dus die de webpagina laat zien op de iPhone of de iPad succes dat is goed te doen. Nu nog de goedkeuring van APPPLE Quote
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Na veel inspanningen is het eindelijk voor elkaar, ik heb mijn Filemaker Go 12 app gereed. (zie www.printcmr.nl).
Ik wil dat appje graag aanbieden in de AppStore, want elke iPad gebruiker zoekt daar naar apps, en verder nergens anders meer.
Wie heeft ervaring met het aanbieden van een App, waar alles in staat om een FMP12 applicatie op de iPad aan het draaien te krijgen?
Volgens mij zijn er meer Filemaker ontwikkelaars met dit probleem.
7 answers to this question
Recommended Posts