Ga naar inhoud
  • 0

Probleempje in runtime versie


Luc De Groote

Vraag

Hallo,

Ik heb een toepassing waarin ik in sommige velden aangeduid heb dat ze uniek moeten zijn (om te controleren of er reeds bestaande waarden zijn ingevuld) maar wil toch toelaten dat die inderdaad worden ingevuld. Dus heb ik aangeduid dat de gebruiker de waarschuwing mag negeren. (Allow user to override during data entry). Dat werkt (uiteraard ...)

Wanneer ik hiervan een runtime versie maak en die versie open met Filemaker, dan werkt dit ook.

Wanneer het geopend wordt met de runtime, dan wordt die "override" echter niet meer toegestaan.

Is dat normaal ?

Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Felix, wellicht heb ik voor verwarring gezorgd.

Als ik tijd heb, test ik het een keer uit maar wellicht logde ik op "mijn" runtime versie in met "volle rechten" en op de andere computers werd ingelogd met "data entry only" privileges. Vandaar dus het verschil denk ik.

Er zit waarschijnlijk wel een logica in ergens maar toch vind ik het een beetje raar dat, als je aangeeft dat de gebruiker de waarschuwing "uniek" mag negeren bij het ingeven van data, je ergens anders nog een keer moet bevestigen dat dit mag wanneer de gebruiker "data entry" privileges heeft ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...