Ga naar inhoud
  • 0

Automatiseren van script met GetLayoutObjectAttribute


livio

Vraag

Hi All,

 

Ik heb een scriptje die wat content scraped van het internet. Als ik dat script manueel uitvoer (stap per stap) werkt het perfect.

Als ik het echter automatisch laat lopen krijg ik geen html content binnen.

 

Wat is hier fout ? Ik heb al na elke stap een Pauze en een record commit stap toegevoegd, maar dit helpt niets ...

 

Wie heeft een tip ?

 

tnx

 

 

Liviooo

 

bib_mails-1.fp7

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Livio,

 

Ik heb na uw script stap : Veld Instellen [bib_mails::id;$teller] de script stap 'Script Onderbreken/Hervatten toegevoegd gedurende 5 seconden en dan werkt het bij mij wel.

 

Je dient dus voldoende tijd te geven om de volledige webpagina in te laden vooraleer je uw variabele $sourcecode kan laten bepalen.

Link naar reactie
  • 0

Het is inderdaad zo dat het laden van content in de webviewer via een script, omzeggens, "asynchroon" verloopt: het script wacht niet tot de webpagina is ingeladen maar gaat gewoon door. Er is overigens geen enkele functie waarmee je met zekerheid kan bepalen of een webpagina wel volledig werd ingeladen. Er bestaat ook geen functie waarmee je bv. de HTTP status codes (200 bv., of 404, of 500) kan checken. Jammer.

 

Als je echt kritische gegevens wil ophalen, dan is de combinatie van de webviewer en de GetLayoutObjectAttribute() funties een no-go.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...