Ga naar inhoud
  • 0

Emailen vanuit FilemakerGo


Barryh

Vraag

Ik zit met het volgende probleem: Vanuit Filemaker Go wil ik rechtstreeks een rapport als pdf bijlage mailen. Ik heb nu een script: Record opslaan als PDF en selecteer E-mail maken met bestand als bijlage. Op mijn Ipad moet ik vervolgens de keuze maken PDF-E-mail.

Ik vraag mij af of dit niet op een nettere manier mogelijk is ? Dus dat je direct een e-mail aan kunt maken met de pdf als bijlage en waarbij het e-mailadres uit een veld wordt gehaald.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Barry.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat ik bedoel is dat als je een rapport wil mailen uit FilemakerGo ik de functie opslaan als Pdf gebruik. In FilemakerGo moet je dan eerst klikken op Pdf en dan kiezen voor e-mail. Ik zou graag willen dat dit direct start. Is dat mogelijk?

Tevens zou ik graag in het e-mail adres direct een waarde uit een veld willen plaatsen. Is dat ook mogelijk?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...