Ga naar inhoud
  • 0

Container in portal vraag (opgelost)


maddogmcree21

Vraag

Ik heb een simpele database met gegevens van bezoekers incl. een foto van de bezoeker nu zou ik graag een soort "Smoelen boekje" maken met een overzicht van alle foto's waarbij als ze op een foto klikken ze met een GTRR naar de uitgebreide info gaan.

Nu heb ik een aantal portals naast elkaar staan waarbij ik per portal de initial row laat verspringen, dat werkt goed maar als ik meer dan zo'n 30 foto's heb kan ik niet "bladeren" door de pagina's.

Kan iemand mij misschien helpen dit voor elkaar te krijgen?

 

B.v.d.

 

Robin

aangepast door Gast
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Waarom moet dit via een portal en niet via de eigenlijke tabel?

 

De bedoeling is een soort google afbeeldingen weergave waarbij een aantal foto's worden weergegeven en als men dan op de foto klikt je naar de gegevens form gaat, en bij mijn weten is een portal de enige manier om meerdere records in één layout weer te geven ( behalve list weergave maar die werkt alleen verticaal )

Link naar reactie
  • 0

Hoi Robin,

 

misschien is dit wat je zoekt? In het bijgaande voorbeeld moet je in het veld (dat kan ook anders, maar nu gekozen voor een veld dat je kan invullen) _gAantal het aantal portals op je layout invullen. Dat aantal wordt vervolgens gebruikt om aan de hand van het paginanummer dat je met de knopjes bedient een stapeltje van ID's te maken waarmee je over de relatie de portals vult.

 

mvg, Menno

FotoBoek.fmp12

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...