Donamd Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Kan ik een pdf bestand dat uit meerdere pagina's bevat samenvoegen met een ander pdf bestand dat ook meerdere pagina's bevat via FM ? Quote Link to comment
0 Felix Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Donamd Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Het samenvoegen lukt gedeeltelijk, maar volgende probleem stelt zich nog. Als eerste heb ik een layout die ik op sla als een PDF. Deze layout bevat de gegevens die dienst doet als de voorpagina van het Pdf document. Daarna moet er een ander Pdf document toegevoegd worden dat bestaat uit meerdere pagina's. Hiervoor heb ik een andere layout gemaakt met een groot containerveld op waarin het toe te voegen document is opgeslagen. Als ik nu opnieuw op sla als Pdf document en opgeef dat het dient samengevoegd dient te worden met het vorige Pdf document wordt enkel de eerste pagina van de container opgeslagen, terwijl dit pdf document bijvoorbeeld bestaat uit meerdere pagina's. Hoe los ik dit op ? Quote Link to comment
0 Donamd Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Intussen heb ik een oplossing gevonden. Dit onderwerp wordt ook besproken op het forum FMForums op volgende link : http://fmforums.com/forum/topic/84172-combining-pdf-files/ Met Scriptmaster en iText is het me gelukt. Quote Link to comment
0 Donamd Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 Ik kom nog even terug op een vroeger artikel. Het samenvoegen van PDF documenten functioneert meestal, maar niet steeds. Af en toe krijg ik als resultaat ERROR. Na wat onderzoek heb ik het vermoeden dat het afhangt van een bepaald type pdf bestand wat problemen oplevert. Ik heb gemerkt dat er verschillende versies bestaan in een pdf document. Kan de oorzaak misschien te maken hebben dat er een nieuwere versie van pdf document is dat niet functioneert met de methode hierboven beschreven. Quote Link to comment
0 Donamd Posted February 15, 2014 Author Share Posted February 15, 2014 Na nog wat verder zoekwerk denk ik te kunnen besluiten dat het probleem niet zit bij verschillende acrobat versies waarmee het document gemaakt is. Eén bestand dat gecombineerd moet worden met een ander is beveiligd. Zou dit de oorzaak kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden ? Quote Link to comment
Question
Donamd
Kan ik een pdf bestand dat uit meerdere pagina's bevat samenvoegen met een ander pdf bestand dat ook meerdere pagina's bevat via FM ?
5 answers to this question
Recommended Posts