Ga naar inhoud
  • 0

Pdf samenvoegen


Donamd

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het samenvoegen lukt gedeeltelijk, maar volgende probleem stelt zich nog.

 

Als eerste heb ik een layout die ik op sla als een PDF. Deze layout bevat de gegevens die dienst doet als de voorpagina van het Pdf document. Daarna moet er een ander Pdf document toegevoegd worden dat bestaat uit meerdere pagina's. Hiervoor heb ik een andere layout gemaakt met een groot containerveld op waarin het toe te voegen document is opgeslagen.

 

Als ik nu opnieuw op sla als Pdf document en opgeef dat het dient samengevoegd dient te worden met het vorige Pdf document wordt enkel de eerste pagina van de container opgeslagen, terwijl dit pdf document bijvoorbeeld bestaat uit meerdere pagina's.

 

Hoe los ik dit op ?

Link naar reactie
  • 0

Ik kom nog even terug op een vroeger artikel.

Het samenvoegen van PDF documenten functioneert meestal, maar niet steeds. Af en toe krijg ik als resultaat ERROR.

Na wat onderzoek heb ik het vermoeden dat het afhangt van een bepaald type pdf bestand wat problemen oplevert.

 

Ik heb gemerkt dat er verschillende versies bestaan in een pdf document.

Kan de oorzaak misschien te maken hebben dat er een nieuwere versie van pdf document is dat niet functioneert met de methode hierboven beschreven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...