Donamd Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Kan ik een invoerlijst maken bestaande uit eigen waarden dewelke ik samenstel via een script ? Quote Link to comment
0 Willem_P Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Het eerste wat mij te binnen schiet is: Verwijs voor de invoerlijst naar een tabel waarvan je de inhoud met een script laat aanpassen aan de gewenste keuzemogelijkheden. Quote Link to comment
0 Felix Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Willem_P Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Alweer wat geleerd, bedankt Felix! Ik neem aan dat deze truuk alleen werkt als je een enkelvoudige invoerlijst hebt, dus zonder tweede veld dat je al of niet zichtbaar kunt maken. Als daar ook nog een mogelijkheid voor is dan houd ik me aanbevolen voor nog zo'n goede tip. Een ander probleem dat zich regelmatig aandient is dat dynamische invoerlijsten achterlopen op gewijzigde koppelvelden, waardoor ze "oude" informatie weergeven. Ik heb dan een soort "refresh" nodig, die ik nu maar uitvoer door heen en weer te springen naar een lege layout. Is dit een bekend verschijnsel en hoe is dit evt. eleganter op te lossen? Quote Link to comment
Question
Donamd
Kan ik een invoerlijst maken bestaande uit eigen waarden dewelke ik samenstel via een script ?
3 answers to this question
Recommended Posts