hans erik Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Dit is een roze rechthoekje: fill="#ff8888" stroke="black" stroke-width="2"/> Quote Link to comment
0 Felix Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 hans erik Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Op de Mac geven in elk geval Safari en firefox een leeg vierkantje (met bovenin wel de tekst 'dit is een roze rechthoekje'). Onder Windows 7 krijg ik met FireFox precies hetzelfde (negatieve) resultaat maar IE9 laat zelfs helemaal niks zien (of beter gezegd: een melding dat de pagina niet getoond kan worden). Quote Link to comment
0 Felix Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 hans erik Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 (edited) Edited August 21, 2013 by Guest Quote Link to comment
0 hans erik Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Ik heb het ook even geprobeerd met IWP vanuit de FileMaker client (in plaats van FileMaker Server Advanced). Precies hetzelfde probleem. Ook geprobeerd met ... om de tekst heen, maar dat maakt allemaal niks uit. Ook alle tekst die na de SVG komt verdwijnt. Kun je eens kijken wat FM er dan van maakt en dat vergelijken met de code wat het zou moeten zijn. Ook kan het dat FM er een bepaald element omheen zet waardoor het misgaat. Hoe zou ik dat moeten doen? Het enige wat ik heb is het tekstveld met de HTML. En daar staat gewoon de data:URL in zoals in het begin van de post. De webviewer is heel simpel ingesteld: gewoon een directe verwijzing naar het tekstveld met de HTML. Ik heb ook nog allerlei opties van de webviewer geprobeerd, maar ook dat maakt allemaal geen verschil. Zodra je de tags en opneemt blokkeert IWP zo te zien de rest. Quote Link to comment
0 Felix Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 hans erik Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 Als je DOCTYPE uit de data:url weghaalt doet ie het nog wel (mits je de komma achter data:text/html laat staan!). Maar er gaat meer mis: je kunt bijvoorbeeld een opnemen maar zodra je een attribute opneemt (border="1" of zoiets) wordt alles vanaf daar onderdrukt. Ik zou dus zeggen: dit is niet bruikbaar. Quote Link to comment
Question
hans erik
Dit is een roze rechthoekje:
fill="#ff8888" stroke="black" stroke-width="2"/>
8 answers to this question
Recommended Posts