Ga naar inhoud
  • 0

Verzamelingen aanmaken zoals in Bento


Peter71

Vraag

k heb mijn cliëntenbestand in Bento maar ben aan het overstappen naar FM

Ik geef veel trainingen en het is voor mij belangrijk dat ik mijn cliënten in groepen kan indelen zodat ik in één tabel kan zien wie er in de groep zit.

Individuele klantenoverzichten heb ik al gemaakt in FM maar hoe (in hemelsnaam!!!) maak ik groepen aan zodat ik een overzicht houd

 

Zouden julle mee willen denken bij het inrichten van de database want ik breek er mijn hoofd over.

Ik heb nu in FM een keuzelijst aangemaakt zodat ik elke klant aan in een groep kan zetten.

 

Maar hoe filter ik die keuzes er uit, zodat ik zoiets te zien krijg als de afbeelding hier bijgevoegd.

 

Dank alvast voor het meedenken

Volledige_scherm_30-08-13_11_02.png.dee5105f4aa818cff0af3b5c33c522f5.png

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Peter ,welkom op het forum je zult zeker wel info krijgen/vinden om dit op te lossen.

Er zijn vele wegen naar Rome in dit geval met FM.

Zelf werk ik het liefste met portalen waarbij ik met behulp van globale opslag selecteer. (in het veld geef je de zoek/filter opdrachten op) in de portalen komen dan de gewenste records te zien. Je kunt op die manier zoeken naar meerdere globale opslag velden. Je maakt een relatie tussen het globale veld en het naam veld (bv naam en Naam Globaal).

Succes met aanpassen zal zeker goed komen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...