remco Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Hallo, ik ben nu al 1,5 week bezig met het maken van een bestand, zelf heb ik weining kennis hiervan, heb wat stukjes op de forum gelezen maar kom gewoon niet verder het is een vrij simpele sheet voor vele.... kan iemand mij hiermee helpen? Zie bijlage. kasbladexcel voorbeeldvoor filemaker test Geconverteerd.fmp12 Quote
0 hiker Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Beste Remco, Ik wil wel helpen maar heb geen FM12. Misschien kun je even je probleem beschrijven en aangeven wat je wilt. Je krijgt dan vast vele reacties. Quote
0 remco Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Beste Remco, Ik wil wel helpen maar heb geen FM12. Misschien kun je even je probleem beschrijven en aangeven wat je wilt. Je krijgt dan vast vele reacties. Beste Hiker, ik heb een afbeelding gemaakt van mijn formule. via excel is het voor mij geen probleem om de btw te berekenen, echter praten we hier over voor mij een wat moeilijkere opgave ik wil dus als ik nou 6 of 21% invul dat hij de juiste berekening doet. Quote
0 Felix Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 (aangepast) . 4 oktober 2015 aangepast door Gast Quote
0 pjotter Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Felix , je bent me net voor Ik heb maar even aangepast zodat men verder kan kasbladexcel%20voorbeeldvoor%20filemaker%20test%20Geconverteerd.fmp12 Quote
0 remco Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 WAUWWW...Pjotter en Felix beide bedankt voor jullie hulp en inzet jullie zijn mijn helden voor vandaag! mag ik straks toch nog naar de kermis Pjotter, ik ben enorm blij met je bestand vanuit hier kan ik nu verder En de uitleg van Felix, laat het logische klinken. echt super dat jullie me zo snel en goed helpen! Quote
0 remco Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Ben vandaag echt een heel ver gekomen al zeg ik het zelf. (als leek) veel kopieren van voorbeelden maar ach zo kom je nog eens ergens toch nu zit ik alleen met het volgende probleem, Pjotter u had bij bestand, dat ik rechtermuisknop kon drukken en dan een bestand kan invoegen? echter na het invoegen van bijv. een pdf dan kan ik deze niet inzien, hoe los ik dat op? dus dat ik er op klik en dat hij dan het bestand opent. (net als bij een url) http://d01.megashares.com/dl/tRFxSdF/Facturen Kopie zonder werkende bijlage toevoegen 2.fmp12 (bestand was te groot om te uploaden) Quote
0 pjotter Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 dat is een gewoon standaard container bestand. Ik kan wel zeggen wat je moet doen maar dan leer je helaas niets ! Kijk eens bij de help file in filemaker pro over hoe een container veld kan worden gevuld en gebruikt dan gaat er een wereld voor je open. Quote
Vraag
remco
Hallo,
ik ben nu al 1,5 week bezig met het maken van een bestand, zelf heb ik weining kennis hiervan, heb wat stukjes op de forum gelezen maar kom gewoon niet verder
het is een vrij simpele sheet voor vele....
kan iemand mij hiermee helpen?
Zie bijlage.
kasbladexcel voorbeeldvoor filemaker test Geconverteerd.fmp12
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.