Ga naar inhoud
  • 0

Velden exporteren door selectie


caroline

Vraag

Hallo,

 

Ik zou iets moeten vinden op het volgende probleem, maar vind er nergens info over op het web.

 

Ik zou een layout willen maken waar je zelf kan kiezen welke velden je wil exporteren uit verschillende tabellen. Ik heb een voorbeeldje in bijlage van hoe het ongeveer zou moeten zijn.

Idealiter zou het zijn dat wanneer een tabel gekozen wordt (uit dropdown waar alle tabelnamen in zitten) er enkel gerelateerde tabellen worden getoond.

 

Dus bij het voorbeeld:

Je selecteerd uit een dropdown de tabel "products" en de velden van products verschijnen. je kan dan zelf aanduiden welke je wil exporteren (via knop export ofzo)

Daarnaast verschijnt dan een gerelateerde tabel "suppliers" waar je ook weer de velden uit die tabel kan selecteren.

 

Het is niet evident om hier info over te vinden, maar misschien kennen jullie handig links of weten jullie me op weg te helpen.

Alvast bedankt!

veldenselectie.jpg.871b0570bd6af6542eba720d4a043704.jpg

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...