Ga naar inhoud
  • 0

Terugkeren vanuit schermafdruk met button


avandebeek

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja dat kan:

 

Maak een KNOP go to Layout,

 

Je kunt ook de KNOP wit maken en geen tekst geven, of je geeft hem de naam van de PRINTOUT, of ergens verstoppen op in de LAYOUT...

 

Groeten Rob

Beste Rob en infomatics,

De topic starter vraagt een oplossing omdat volgens hem buttons niet werken onder schermafdruk.

Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie dit voor elkaar hebt gekregen, een werkende knop onder schermafdruk? :D

Link naar reactie
  • 0

Als je met een script naar de schermafdruk gaat, kan je het script onderbreken en kan je door op 'enter' te drukken het script vervolgen en dus ook naar een andere layout.

Maar dat is een omweg, want je hebt gelijk dat knoppen in preview niet werken.

 

Een andere oplossing is de schermafdruk weergeven in een apart venster, waardoor het originele venster beschikbaar blijft en je dus gewoon kan wisselen.

 

Een derde optie wordt door hbrendel aangedragen: een menu item. Met eigen menu's kan je daar heel gedetailleerd in worden.

 

HTH

 

rmw

Link naar reactie
  • 0

Mijn fout, ik reageerde op de post van Rob.

 

Ik gebruik een script om een print op het scherm te tonen en dan een navigatie aan te bieden zodat de gebruiker naar de volgende/vorige pagina kan, en de pagina kan printen, of opslaan als pdf, of Excel. Ik gebruik hiervoor een plugin (de 24U dialog) omdat de standaard FM dialogen niet zoveel knoppen toelaten.

 

Groet,

 

Ruben

5a758dd176df8_Schermafbeelding2014-01-06om09_03_15.png.27fba7661cc5b5205122d73e0c718780.png

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...