Ga naar inhoud
  • 0

FMP13 client op FMSA12 probleem met containerveld?


hans erik

Vraag

Ik kom een raar probleem tegen: heb een FMSA 12 draaien, maar nu met FileMaker Pro 13 als client. Zou allemaal goed moeten werken, maar als ik een PDF naar een containerveld sleep, laat ie alleen maar een donkergrijze rechthoek zien. Insert PDF, handmatig of via script: zelfde verhaal.

 

Het gebeurt alleen met containervelden in de tabel zelf zijn opgeslagen, dus als je Remote Container gebruikt gaat het wel goed.

De FileMaker 12 client vertoont het euvel niet.

 

Iemand een idee wat er aan de hand is? Lijkt me een bug.

 

[edit] hij slaat het document wel goed op, want je kunt het weer exportern, maar hij laat de preview niet zien.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

FMSA12 heeft een soortgelijk probleem met het streamen via IWP door een firewall heen. Het is via een work-around opgelost, maar kennelijk gaat er toch in die streaming server iets niet helemaal jofel.

Ik heb begrepen dat dat een aparte Tomcat server is.

Eens kijken of het ook optreedt als je FMP12 als 'server' gebruikt.

 

[edit] er gaat in elk geval iets fout bij het uploaden, want bestanden die eerder met FIleMaker 12 waren geupload zijn wel zichtbaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...