Ga naar inhoud
  • 0

extra lege pagina bij export (met hoofding) toevoegen


Vitruvius

Vraag

Ik maak voor bijlages uitdraaien van tal van lijstjes en tabellen in PDF en kan ingeven wat de eerste paginanummer is. Voor de layout zou de laatste pagina een even paginanummer moeten zijn. Nu is de vraag of ik ergens kan opvangen hoeveel pagina's de uitdraai zijn en, indien dat zou neerkomen op het eindigen op een oneven paginanummer, of het mogelijk is om een extra witte pagina toe te voegen inclusief de header en footer (waar de paginanummer staat).

Extra lege records zijn geen optie (denk ik), dus misschien is het mogelijk met een soort van lege general summery in de layout of zo, maar daar ben ik nog niet in geslaagd.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

gelukt

 

Ik heb een subsummary na de hoofdbrok en die maak ik groot genoeg om één pagina groot te zijn. Deze komt pas tevoorschijn wanneer ik sorteer op een bepaald veld (dat overal dezelfde waarde heeft, dus het maakt geen enkel verschil t.o.v de vereiste sortering die daarna volgt). ik trigger deze sortering op basis van een even of oneven pagina nummering van de laatste pagina bij een schermafdruk. Bij een oneven nummer is de sortering van kracht zodat er een extra subsummary volgt en dus een extra pagina met hoofding en voetnoot.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...