Ga naar inhoud
  • 0

web viewer breekt af


pjotter

Vraag

Ik heb een probleempje met een bepaald webadres en web viewer.

In het voorbeeld heb ik 3 tabellen met in 2 een web viewer. 3 knoppen om naar de verschillende schermen / tabellen te gaan.

Tussen 1 en 3 geen enkel probleem.

Tussen 1 en 2 en 1 en 3 (of andersom) dan stopt FMP12 . Ook met het naar de layout modus gaan in scherm 2 geeft problemen.

Zit in het webadres zelf volgens mij want andere adressen invoeren in scherm 3 geeft geen probleem.

Vraag is alleen waarom nu juist alleen bij dit adres?

Ik heb het in FM12 gepost omdat ik bij web geen voorbeeld kan plaatsen

testweb.fmp12.zip

Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Windows is niet het probleem omdat ik hem onder Apple gebruik op dit moment. (maken en testen)

Geeft bij mij wel degelijk elke keer een probleem hij breekt gewoon af zodra ik vanuit dat scherm naar een ander scherm ga of naar layout mode.

Nogmaals alleen bij dat adres van ANWB dat probleem hen vele andere adressen ingevuld en geprobeerd geen enkel probleem tegen gekomen. Moet dus in mijn ogen echt in de pagina zitten. werk met FMP 12 maar heb ook even onder 9 geprobeerd ook daar datzelfde probleem?

Link naar reactie
  • 0

Felix,

Omdat ik twijfelde met wat je bedoelt met account daarom heb ik:

Een nieuw account aangemaakt in de database en dan overkomt me hetzelfde.

Een account aangemaakt op mijn computer en ook daar gebeurt hetzelfde.

Ik heb ook nog windows 7pro virtueel draaien op de MAC en heb daar even in FMP 9 een bestandje geprobeerd en ook daar hetzelfde probleem.

Ik heb ook een laptop staan met zowel windows als Mac er op en daar geeft het geen enkel probleem.

Zit dus in mijn systeem blijkbaar dat problemen heeft met een adres dat ik aanspreek met ANWB?

Heb al gekeken of er iets zit in een bepaalde poort die geblokkeerd wordt door mijn firewall maar daar lijkt het ook niet in te zitten.

 

Opgelost: Was een poort die blijkbaar gebruikt wordt en die door een apart netwerkfilter was dicht gezet.Alle poorten open gezet van de webbrowser en nu werkt het wel.

Link naar reactie
  • 0

Dat van het account dacht ik al :) maar ik had alles geprobeerd en probleem bleef bestaan. Door de laptop even te proberen kwam ik er achter dat het in de poorten moest zitten op de iMac omdat die poorten anders worden beheert dan die op de laptop. Was erg vreemd want het was alleen bij de ANWB site. Blijkbaar zit daar dus iets die wat doorgeeft via een bepaalde poort. Heb nog geen tijd gehad om te proberen welke poort.Ik gebruik op Mac little snitsch en heb alle poorten even open gezet. Volgende week ga ik verder maar nogmaals ik denk dat het komt door de de ANWB site en bij het schakelen van scherm verlaat ik ook de anwb site en dan gaat het blijkbaar fout. Heb er vele site's ingezet geen enkel probleem gehad dus alleen bij die ene.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...