Felix Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Infomatics Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Beste Felix, Ik heb dat opgelost door met een gast account met zeer beperkte privileges in te loggen en in het start script: Show/Hide Menubar[Hide] Show/Hide Toolbar[Hide] en daarna met een dialoog gebruiker en wachtwoord vragen en een relogin te doen met die gegevens. Groet, Ruben Quote Link to comment
0 hbrendel Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Felix, Haal je database naar je eigen computer. Zet de startlayout voor, verberg de toolbar en geef het venster de gewenste grootte en positie. Wijzig iets, waardoor het bestand opnieuw wordt bewaard, bijv. zet een lijn op de layout, save, haal die lijn weer weg en save opnieuw. Sluit het bestand en upload de database naar de server. Dit klinkt overdreven, maar bij mij heeft dit het gewenste resultaat opgeleverd. Inderdaad wordt mijn WD site ook geopend zoals Ruben beschrijft. Quote Link to comment
Question
Felix
.
Edited by GuestLink to comment
3 answers to this question
Recommended Posts