Jump to content
  • 0

optie afdrukken niet te gebruiken in bestand

leerling

Question

Posted

Ik heb twee bestanden gemaakt, beide als database. In het ene bestand staat als ik op bestand klik links boven in de balk en ik wil naar de optie afdrukken dan is deze optie niet donker en niet te gebruiken.

In het andere bestand is deze optie wel te gebruiken terwijl ik beide bestanden op dezelfde manier open.

Wat doe ik fout of waar kijk ik overheen? Aan de pc zijn 2 werkende printers aangesloten. Via het ene bestand kan ik wel hiernaar printen en via het andere bestand niet.

In de hoop dat iemand een oplossing weet?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Was ook mijn eerste gedachte voordat ik deze post plaatste. Maar alle accounts mogen afdrukken en hetgeen af te drukken is betreft een schermpagina dat maar een record beslaat. Het is gewoon raar. Heb dit nog nooit aan de hand gehad.

• 0
Posted

Is de optie "Print" de enige die je niet kan gebruiken? Zo ja, kijk dan even naar je gevonden set ... die is dan waarschijnlijk 0 (als je werkelijk alle rechten hebt)

• 0
Posted

klinkt heel stom wat ik nu ga schrijven maar het probleem bestond uit het feit dat er, ongeacht wat voor soort database er is, er toch 1 record aanwezig moet zijn. Heb 1 record aangemaakt en daar was de printer weer.

Sorry voor de overlast en hartelijk dank voor het meedenken, geweldig gewoon.