Rudi Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Hallo iedereen iemand een idee hoe ik de inhoud van een container field uitprint Meestal zitten er pdf in van verschillende bladzijde en deze zouden uitgeprint moeten worden. Dus van alle geselecteerde records moet er een print gemaakt worden maar ook van alle inhoud van de container fields door een script hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd hebt graag jullie reply groetjes rudi Quote Link to comment
0 Felix Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Marsau Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Maar hoe zou je dat doen als de applicatie in een Windows omgeving wordt gebruikt? Iets met Send Event? Iemand ervaring hiermee? Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Het zou mogelijk moeten zijn, aangezien de Verkenner via de rechtermuistoets de opdracht tot afdrukken kan verwerken op b.v. een PDF. Ik heb even gegoogled, maar ik kom er zo helaas niet uit... Quote Link to comment
0 Marsau Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Ik geloof dat ik het zelf al gevonden heb: http://fmforums.com/forums/topic/91592-print-container-files-pdf-jpeg-tiff-and-other-image/ " using Send Event["aevt";"pdoc";""] will print any sort of document if (and here is the key), that file type has the correct definition in the file associations. If you can right-click the file and there is a "Print" option, then the command will work. If there is no print option, it won't." Dus de aanpak is: 1. Calculeer in een variabele x een filepad met een filename zonder spaties maar met juiste extensie 2. Export field contents naar een tijdelijke map. NB bestand niet openen. 3. Send Event instellen conform bovenstaande specificatie, variabele x gebruiken als bestand. Het lijkt te werken. Kon het nog niet onder Windows testen. Quote Link to comment
Question
Rudi
Hallo iedereen
iemand een idee hoe ik de inhoud van een container field uitprint
Meestal zitten er pdf in van verschillende bladzijde en deze zouden uitgeprint moeten worden.
Dus van alle geselecteerde records moet er een print gemaakt worden maar ook van alle inhoud van de container fields door een script
hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd hebt
graag jullie reply
groetjes
rudi
4 answers to this question
Recommended Posts